YouTube, Rus yayıncı RT’nin hesaplarını kapattı

YouTube, Rus yayıncı RT’nin hesaplarını kapattı

63
0
PAYLAŞ

YouTube, Rusya'nın RT hesaplarını kapattı

Dünyanın en popüler video paylaşım platformu YouTube, Rusya’nın RT yayın platformundan kötü haber aldı.

Google’ın video paylaşım sitesi Russia Today’in (RT), Almanca dilinde yeni bir kanal olan RT’yi kullanıma sunduğu gün. “kullanım şartlarını ihlal ediyor” kapattığını duyurdu.

Youtube29 Eylül’de Almanca yayın yapan Russia Today’in (RT) her iki hesabı da kalıcı olarak kapatıldı.

ALMANYA RT’yi reddetti

Bu arada Russia Today, Almanya’daki İnternet gazeteciliğini tek bir televizyon kanalıyla artırmaya çalıştıktan sonra Aralık ayında yayın lisansı reddedildi.

YOUTUBE RT'si

Rusya’nın dijital alanlar ve medya hakkında iddia edilen ulusötesi dezenformasyonun önlenmesi ve Rusya Devlet Başkanı Vladimir PutinRussia Today’in propagandaya aracılık ettiği iddiaları, Russia Today’e ruhsat verilmemesinde önemli bir faktör olarak gösteriliyor.

Alman güvenlik güçleri, RT’nin Alman servisini Rus devletinin bir propaganda kolu olarak gördüklerini söyledi.

YouTube, Rusya’nın RT hesaplarını kapattı

YouTube, Rusya'nın RT hesaplarını kapattı

Dünyanın en popüler video paylaşım platformu YouTube, Rusya’nın RT yayın platformundan kötü haber aldı.

Google’ın video paylaşım sitesi Russia Today’in (RT), Almanca dilinde yeni bir kanal olan RT’yi kullanıma sunduğu gün. “kullanım şartlarını ihlal ediyor” kapattığını duyurdu.

Youtube29 Eylül’de Almanca yayın yapan Russia Today’in (RT) her iki hesabı da kalıcı olarak kapatıldı.

ALMANYA RT’yi reddetti

Bu arada Russia Today, Almanya’daki İnternet gazeteciliğini tek bir televizyon kanalıyla artırmaya çalıştıktan sonra Aralık ayında yayın lisansı reddedildi.

YOUTUBE RT'si

Rusya’nın dijital alanlar ve medya hakkında iddia edilen ulusötesi dezenformasyonun önlenmesi ve Rusya Devlet Başkanı Vladimir PutinRussia Today’in propagandaya aracılık ettiği iddiaları, Russia Today’e ruhsat verilmemesinde önemli bir faktör olarak gösteriliyor.

Alman güvenlik güçleri, RT’nin Alman servisini Rus devletinin bir propaganda kolu olarak gördüklerini söyledi.

PAYLAŞ

BİR CEVAP BIRAK